Ефективне закріплення вантажу залежить від його типу та починається з правильного пакування, завантаження, розміщення і кріплення вантажу відповідно до вимог перевезення. Лише добре запакований і розміщений товар можна закріпляти та перевозити без загрози безпеці дорожнього руху та самого перевезення.

Вплив сил на вантаж під час перевезення

У звичайному режимі пересування (також сюди належать екстрене гальмування, прискорення, об'їзд і погані дорожні умови) на вантаж впливають надмірні сили.


Наприклад, 0,5 G в сторону означає, що вантаж вагою 10 тонн може вдавитися в тент із силою до 5 тонн: 0,5 G = 50 % власної ваги.

Вплив сил на вантаж під час перевезення автомобільним транспортом

Вплив сил на вантаж під час перевезення автомобільним транспортом

Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення

Комбіновані перевезення Комбіновані перевезення

Під час сортування вагонів на залізничних станціях, а також гойдання та нахиляння на суднах на вантаж діють більші сили, ніж під час транспортування напівпричепів автомобільними шляхами.


Тому під час комбінованих перевезень слід вжити посилених заходів із кріплення:


  • Оскільки напівпричіп може бути завантажений в вагон проти напрямку руху, вантаж слід також захистити від зміщення назад.
  • Простежте за оптимальним розподілом навантаження в напівпричепі. Не перевантажуйте передню або задню частину!
  • Перед передаванням у термінал/порт або під час приймання напівпричепа ще раз перевірте правильність кріплення вантажу (наприклад, достатню силу попереднього натягу стяжних ременів).

Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення — залізниця

Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення — залізниця Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення — залізниця

Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення — судно

Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення — судно Вплив сил на вантаж під час комбінованого перевезення — судно

Методи кріплення вантажу

Кріплення вантажу з геометричним замиканням

Під час кріплення з геометричним замиканням вантаж розміщується впритул до обмежувальних частин вантажного відділення (передня стінка, бокова стінка, стійки і т. д.) і без вільного простору між окремими одиницями вантажу.
Кріплення вантажу з геометричним замиканням у поєднанні з напівпричепом з сертифікатом XL є дуже ефективним методом кріплення.
Якщо це неможливо зробити через характеристики вантажу, геометричного замикання можна досягти за допомогою стяжних ременів і допоміжних засобів. До методів кріплення вантажу з геометричним замиканням за допомогою стяжних ременів належать, зокрема, перехресне кріплення, кріплення шпрингом, торцева чи обв'язувальна петля.

Кріплення вантажу з силовим замиканням

Під час кріплення вантажу з силовим замиканням збільшується сила тяжіння шляхом кріплення вантажу знизу, і в такий спосіб покращується кріплення вантажу.
Кріплення вантажу з силовим замиканням: під час кріплення знизу чим менший кут фіксації, тим менше притискне зусилля ременів

Комбіноване кріплення вантажу

Під час комбінованого кріплення вантажу використовуються елементи кріплення з геометричним і силовим замиканням. Наприклад, після завантаження вантаж прилягає до передньої стінки та кріпиться з геометричним і силовим замиканням. На практиці це часто вживаний метод кріплення вантажу.
Кріплення для комбінованих перевезень — захист від зміщення вперед, в сторону, назад за допомогою протиковзних матів
Зображення вище є умовними. Інформаційні бюлетені з конкретними практичними прикладами згідно зі стандартом EN 12195-1 для різних методів кріплення для різних груп товарів можна отримати від вашої контактної особи.

Відеокліп "Методи кріплення вантажу"

Методи кріплення вантажу play
True
http://www.lkw-walter.ua/-/m/images/lkw/transportunternehmer/lkw-walter-video-arten.jpg

Стяжні ремені та допоміжні засоби для кріплення вантажу

Достатня кількість засобів кріплення вантажу (стяжні ремені, кутники для захисту країв, протиковзні мати) та їх бездоганний стан — це основна умова для ефективного закріплення вантажу.
Стяжний ремінь з храповим механізмом з довгою ручкою Стяжний ремінь з храповим механізмом з довгою ручкою Прилад для вимірювання сили попереднього натягу Прилад для вимірювання сили попереднього натягу

Стяжні ремені та прилад для вимірювання сили попереднього натягу

Стяжні ремені призначені передусім для кріплення вантажу з силовим і геометричним замиканням в автомобілі. Шляхом кріплення вантажу знизу збільшується сила тяжіння, і в такий спосіб покращується кріплення вантажу. Загалом розрізняють:

  • Храповий механізм із короткою ручкою, сила попереднього натягу прибл. 350 даН (кг)
  • Храповий механізм із довгою ручкою, сила попереднього натягу прибл. 500 даН (кг)

Ефективна сила попереднього натягу загалом залежить від сили, з якою затягують стяжний ремінь за допомогою храпового механізму. Тому досягнуту силу попереднього натягу можна визначити лише за допомогою спеціального вимірювального приладу.

Відеокліп "Використаннястяжних ременів"

Використаннястяжних ременів play
True
http://www.lkw-walter.ua/-/m/images/lkw/transportunternehmer/lkw-walter-video-spanngurte.jpg

Допоміжні засоби: протиковзні мати та кутники для захисту країв

Загалом протиковзні мати підвищують коефіцієнт тертя. Проте ця властивість є корисною лише для певного типу товарів. Застосування таких матів для інших товарів може мати негативні наслідки (наприклад, товар на піддоні зміщується, може перекинутися).


Кутники для захисту країв захищають вантаж і стяжний ремінь і є ефективним допоміжним засобом кріплення вантажу. Вони рівномірно розподіляють силу попереднього натягу.


Зареєструйтеся та станьте партнером!

Додаткова інформація щодо кріплення вантажу доступна тільки для партнерів.
Зареєструйтеся зараз і скористайтеся багатьма перевагами співпраці!
^ - Top

Цей веб-сайт застосовує кукі для найкращого користування сайтом. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви погоджуєтеся зі збереженням кукі. Додаткова інформація вказана далі: Умови використання