Ефективне закріплення вантажу залежить від його типу та починається з правильного пакування, завантаження, розміщення і кріплення вантажу відповідно до вимог перевезення. Лише добре запакований і розміщений товар можна закріпляти та перевозити без загрози безпеці дорожнього руху та самого перевезення.

Методи кріплення вантажу

Кріплення вантажу з геометричним замиканням

Кріплення з геометричним замиканням: кріплення у напрямку руху за допомогою піддонів Кріплення з геометричним замиканням: кріплення у напрямку руху за допомогою піддонів

Під час кріплення з геометричним замиканням вантаж розміщується впритул до обмежувальних частин вантажного відділення (передня стінка, бокова стінка, стійки і т. д.) і без вільного простору між окремими одиницями вантажу.
Кріплення вантажу з геометричним замиканням у поєднанні з напівпричепом з сертифікатом XL є дуже ефективним методом кріплення.


Jakscho ce nemozhlyvo zrobyty cherez kharakterystyky vantazhu, geometrychnogo zamykannja mozhna dosjagty za dopomogoju stjazhnykh remeniv i dopomizhnykh zasobiv.

Силове замикання завдяки кріпленню знизу Силове замикання завдяки кріпленню знизу

Кріплення вантажу з силовим замиканням

Під час кріплення вантажу з силовим замиканням збільшується сила тяжіння шляхом кріплення вантажу знизу, і в такий спосіб покращується кріплення вантажу.


Цього можна досягнути, наприклад, за допомогою кріплення стяжними ременями знизу.

Поєднання геометричного та силового замикання Поєднання геометричного та силового замикання

Комбіноване кріплення вантажу

Під час комбінованого кріплення вантажу використовуються елементи кріплення з геометричним і силовим замиканням. Наприклад, після завантаження вантаж прилягає до передньої стінки та кріпиться з геометричним і силовим замиканням. На практиці це часто вживаний метод кріплення вантажу.


Зображення вище є умовними. Інформаційні бюлетені з конкретними практичними прикладами згідно зі стандартом EN 12195-1 для різних методів кріплення для різних груп товарів можна отримати від вашої контактної особи.

Відеокліп "Методи кріплення вантажу"

Методи кріплення вантажу play
True
http://www.lkw-walter.ua/-/m/images/lkw/transportunternehmer/lkw-walter-video-arten.jpg

Фізичні основи кріплення вантажу

Вплив сил на вантаж під час перевезення автомобільним транспортом

У звичайному режимі пересування (також сюди належать екстрене гальмування, прискорення, об'їзд і погані дорожні умови) на вантаж впливають надмірні сили.


Наприклад, 0,5 G в сторону означає, що вантаж вагою 10 тонн може вдавитися в тент із силою до 5 тонн: 0,5 G = 50 % власної ваги.



Вплив сил на вантаж під час перевезення автомобільним транспортом

Коефіцієнт тертя µ (мю)

 

Коли вантаж стоїть на вантажній платформі, між ним і платформою напівпричепа виникає тертя, величина якого виражається коефіцієнтом тертя. Цей коефіцієнт використовується для розрахунку зміщуваності вантажу та кількості стяжних ременів.

Стяжні ремені та допоміжні засоби для кріплення вантажу

Достатня кількість засобів кріплення вантажу (стяжні ремені, кутники для захисту країв, протиковзні мати) та їх бездоганний стан — це основна умова для ефективного закріплення вантажу.
Стяжний ремінь з храповим механізмом з довгою ручкою Стяжний ремінь з храповим механізмом з довгою ручкою Прилад для вимірювання сили попереднього натягу Прилад для вимірювання сили попереднього натягу

Стяжні ремені та прилад для вимірювання сили попереднього натягу

Стяжні ремені призначені передусім для кріплення вантажу з силовим і геометричним замиканням в автомобілі. Шляхом кріплення вантажу знизу збільшується сила тяжіння, і в такий спосіб покращується кріплення вантажу. Загалом розрізняють:

  • Храповий механізм із короткою ручкою, сила попереднього натягу прибл. 350 даН (кг)
  • Храповий механізм із довгою ручкою, сила попереднього натягу прибл. 500 даН (кг)

Ефективна сила попереднього натягу загалом залежить від сили, з якою затягують стяжний ремінь за допомогою храпового механізму. Тому досягнуту силу попереднього натягу можна визначити лише за допомогою спеціального вимірювального приладу.

Відеокліп "Використаннястяжних ременів"

Використаннястяжних ременів play
True
http://www.lkw-walter.ua/-/m/images/lkw/transportunternehmer/lkw-walter-video-spanngurte.jpg

Допоміжні засоби: протиковзні мати та кутники для захисту країв

Загалом протиковзні мати підвищують коефіцієнт тертя. Проте ця властивість є корисною лише для певного типу товарів. Застосування таких матів для інших товарів може мати негативні наслідки (наприклад, товар на піддоні зміщується, може перекинутися).

Кутники для захисту країв захищають вантаж і стяжний ремінь і є ефективним допоміжним засобом кріплення вантажу. Вони рівномірно розподіляють силу попереднього натягу.

Стандартно в напівпричепах компанії LKW WALTER є 20 стяжних ременів. Протиковзні мати та захисні кутники не належать до стандартної продукції. Залежно від випадку їхнього використання замовник має визначити, який виріб і з якими характеристиками йому треба.

Відповідальність за кріплення вантажу

CMR

CMR — це найважливіша, правова основа для виконання міжнародних перевезень. Також вона регулює відповідальність за кріплення вантажу.


Стаття 17.4. b. і c.

(...), перевізник звільняється від відповідальності, якщо втрата чи ушкодження вантажу є наслідком особливого ризику, нерозривно пов'язаного з однією чи декількома з перерахованих нижче обставин:

  1. з відсутністю чи дефектами упаковки, у випадках, коли вантажі, що перевозяться без упаковки чи без належної упаковки, за своєю природою піддаються псуванню чи пошкодженню.
  2. з обробкою, навантаженням, складуванням чи вивантаженням вантажу відправником або одержувачем, чи особами, які діють від імені відправника або вантажоодержувача.
Відповідальність за кріплення вантажу

Відповідальність за кріплення вантажу регулюється різними нормативно-правовими документами. Загалом відправник вантажу (вантажники) та перевізник (водій) розділяють відповідальність за правильне кріплення вантажу.


Завантаження, що гарантує безпеку під час перевезення

  • Вантаж і його упакування мають мати належний стан і підходити для перевезення (стійка пакувальна одиниця).
  • Піддони чи інші допоміжні вантажні засоби мають бути в бездоганному технічному стані.
  • Вантаж необхідно розмістити та закріпити так, щоби він не змістився, не пошкодився, не перекинувся та не випав з автомобіля.

Завантаження, що забезпечує надійність засобів кріплення

  • Дотримання допустимої загальної маси
  • Дотримання допустимого навантаження на вісь
  • Дотримання допустимих габаритів автомобіля, включно з вантажем
  • Контроль ефективності заходів кріплення вантажу на дорозі, наприклад, підтягування засобів кріплення
  • Ніщо не має впливати на роботу автомобіля (розміщення вантажу з одного боку, надмірне навантаження на передню частину напівпричепа)

Норми щодо кріплення вантажу

Норми EN чинні на території всього Європейського Союзу. Вони визначають міжнародні стандарти для уніфікованого та належного кріплення вантажу.

Для нашої сфери підходять такі норми:

  • DIN EN 12195-1:2014 Визначення правильного кріплення вантажу
  • DIN EN 12642 Кузови автомобілів (L, звичайний або напівпричіп XL)
  • DIN EN 12640 Точки кріплення вантажу (наприклад, сила спротиву та розташування кріпильних серг у напівпричепі)
Комбіновані перевезення Комбіновані перевезення

Кріплення вантажу під час комбінованого перевезення

Під час комбінованих перевезень вантаж треба захистити від зміщення, зумовленого надмірними силами, що діють в обох напрямках руху (залізниця 1 G) і вбік (пором 0,7 G). Під час перевезення залізницею напівпричепи/змінні платформи можуть завантажуватися як у напрямку руху вагона, так і проти напрямку руху.

Напівпричіп XL і стандартний напівпричіп

На противагу стандартним напівпричепам, напівпричепи XL мають особливості, що позитивно впливають на кріплення вантажу, наприклад, підсилена передня стінка, стійка конструкція та підсилені бокові тенти. Наш парк напівпричепів, що можна піднімати краном, складається виключно з напівпричепів XL.

Фахівці з кріплення вантажу

Відправник вантажу, який знає все про товар і його упакування, відповідає за те, як розмістити та закріпити вантаж, щоби він не створював небезпеки під час перевезення!


Компанія LKW WALTER НЕ надає фахових порад і НЕ консультує замовників чи відправників щодо оптимальних чи правильних заходів кріплення вантажу!


Правильне кріплення вантажу залежить від типу товару та упакування. Тому проконсультуйтеся з фахівцями щодо кріплення Вашого типу вантажу.

  • TÜV
  • DEKRA
  • ÖAMTC
  • Європейська комісія
  • Фахівці зі страхування
  • Консалтингова компанія Закріплення вантажу

Інша інформація:

^ - Top

Цей веб-сайт застосовує кукі для найкращого користування сайтом. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви погоджуєтеся зі збереженням кукі. Додаткова інформація вказана далі: Умови використання