Чудова організація

Наш служба підтримки клієнтів дбає про бездоганність робочих процесів.
Окрім знань та навиків у сфері економіки підприємства дуже важливим є бездоганне володіння персональним комп'ютером.
Як працівник координаційного центру Ви повинні вміти виконувати точну, структуровану роботу і мати яскраво виражені організаторські здібності.

 

Ваші завдання:

LKW WALTER - Сервіс підтримки клієнтів / бек-офіс Customer Service
  • Ви виконуєте координуючу та організаційну функцію та адміністративну роботу.
  • Ви допомагаєте транспортним менеджерам і менеджерам з продажу.
  • Ви підтримуєте контакти з нашими міжнародними клієнтами і транспортними партнерами.
  • Ви опрацьовуєте запити клієнтів і тендерні заявки.
  • Ви відповідаєте за поточну кореспонденцію.
  • Ви виконуєте контроль якості і робите звіти.
  • Ви опрацьовуєте вхідні та вихідні рахунки.

Alexandra H., Customer Service:
«Кожен день я спілкуюсь з людьми з різних країн та культур. Мені дуже подобається самостійно працювати в молодій та динамічній команді».


Інша інформація:

^ - Top

Цей веб-сайт застосовує кукі для найкращого користування сайтом. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви погоджуєтеся зі збереженням кукі. Додаткова інформація вказана далі: Умови використання